Herb Gminy Krzymów

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Krzymów na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Krzymowie

 

Referent ds. zamówień publicznych i inwestycji (pełen etat)

 

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Urząd Gminy Krzymów

ul. Kościelna 2

62-513 Krzymów

 

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO: Referent ds. zamówień publicznych i inwestycji.

 

3. Określenie wymagań:

3.1.Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe techniczne I lub II stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym,

b) min. roczny staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

c) obywatelstwo polskie,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) nieposzlakowana opinia,

g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

3.2. Wymagania dodatkowe:

a) preferowane kierunki wykształcenia: budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna, inżyniera środowiska, drogownictwo,

b) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

c) znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),

d) znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów w zakresie: ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.).

 

4. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie między innymi.:

a) organizowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji związanych z budową, przebudową i modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, w tym określanie ich zakresu, występowanie o pozwolenia, zlecanie wykonania prac projektowych i robót, nadzorowanie i odbieranie ich wykonania, zgłaszanie do odpowiednich instytucji, kompletowanie dokumentacji powykonawczej i przekazywanie zrealizowanej inwestycji do użytkowania, przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i wizji na okoliczność ujawnienia wad i usterek oraz rozliczanie zadania,

b) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami.

c) bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych w ramach Zamówień Publicznych,

d) prowadzenie rejestru umów udzielanych zamówień publicznych,

e) opracowanie i publikacja planów zamówień publicznych,

f) sprawozdawczość z zakresu zamówień publicznych,

g) stosowanie narzędzi elektronicznych w procesie udzielenia zamówienia publicznego,

h) archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

i) prowadzenie spraw dot. udostępniania informacji publicznej oraz petycji w zakresie swojego stanowiska pracy,

j) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu we wszystkich fazach udzielania zamówień publicznych,

k) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przygotowywania i rozliczania realizowanych inwestycji, na które Gmina otrzymała dofinasowanie ze środków budżetu państwa lub Unii Europejskiej.

 

5. Warunki pracy na stanowisku

a) wymiar etatu – pełny etat,

b) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w poniedziałek, środę i czwartek, od 7:30 do 17:00 we wtorek, od 7:30 do 14:00 w piątek,

c) praca w warunkach biurowych (przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem) w pomieszczeniu znajdującym się na I piętrze budynku Urzędu Gminy.

d) budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich, wewnątrz budynku brak windy, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym i niedowidzącym.

 

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a) życiorys (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),

b) list motywacyjny,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia przed zatrudnieniem aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

g) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku referenta ds. zamówień publicznych,

h) kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy, a także innych dokumentów w tym m.in. zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy (poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem),

i) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem),

j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

l) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).”

 

UWAGA!

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Klauzula informacyjna podawana w przypadku pozyskiwania danych osobowych, o której mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych w artykule 13 (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), jest dostępna w załączniku.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

a) Ofertę o przystąpieniu do naboru należy złożyć w Urzędzie Gminy w Krzymowie pok. 2 w terminie do dnia 18.08.2025 r. do godziny 15:00 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Krzymowie, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów.

b) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. zamówień publicznych i inwestycji w Urzędzie Gminy w Krzymowie”.

c) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Krzymowie.

d) Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

e) Liczba osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowały się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Krzymowie https://krzymow.nowoczesnagmina.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

 

Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Krzymów.

 

Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

 

8. Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.

 

                                                                                                       Wójt Gminy

 

                                                                                                     Danuta Mazur

 

 

Krzymów, dnia 01.08.2025 r.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, postaramy się rozwiać wątliwości.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.