Wójt Gminy Krzymów na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Krzymowie
Referent ds. zamówień publicznych i inwestycji (pełen etat)
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Krzymów
ul. Kościelna 2
62-513 Krzymów
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO: Referent ds. zamówień publicznych i inwestycji.
3. Określenie wymagań:
3.1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe techniczne I lub II stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym,
b) min. roczny staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
3.2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane kierunki wykształcenia: budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna, inżyniera środowiska, drogownictwo,
b) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
c) znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
d) znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów w zakresie: ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.).
4. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie między innymi.:
a) organizowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji związanych z budową, przebudową i modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, w tym określanie ich zakresu, występowanie o pozwolenia, zlecanie wykonania prac projektowych i robót, nadzorowanie i odbieranie ich wykonania, zgłaszanie do odpowiednich instytucji, kompletowanie dokumentacji powykonawczej i przekazywanie zrealizowanej inwestycji do użytkowania, przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i wizji na okoliczność ujawnienia wad i usterek oraz rozliczanie zadania,
b) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami.
c) bieżąca aktualizacja rejestrów prowadzonych w ramach Zamówień Publicznych,
d) prowadzenie rejestru umów udzielanych zamówień publicznych,
e) opracowanie i publikacja planów zamówień publicznych,
f) sprawozdawczość z zakresu zamówień publicznych,
g) stosowanie narzędzi elektronicznych w procesie udzielenia zamówienia publicznego,
h) archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
i) prowadzenie spraw dot. udostępniania informacji publicznej oraz petycji w zakresie swojego stanowiska pracy,
j) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu we wszystkich fazach udzielania zamówień publicznych,
k) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przygotowywania i rozliczania realizowanych inwestycji, na które Gmina otrzymała dofinasowanie ze środków budżetu państwa lub Unii Europejskiej.
5. Warunki pracy na stanowisku
a) wymiar etatu – pełny etat,
b) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w poniedziałek, środę i czwartek, od 7:30 do 17:00 we wtorek, od 7:30 do 14:00 w piątek,
c) praca w warunkach biurowych (przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem) w pomieszczeniu znajdującym się na I piętrze budynku Urzędu Gminy.
d) budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich, wewnątrz budynku brak windy, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym i niedowidzącym.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) życiorys (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia przed zatrudnieniem aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
g) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku referenta ds. zamówień publicznych,
h) kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy, a także innych dokumentów w tym m.in. zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy (poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem),
i) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem),
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
l) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).”
UWAGA!
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Klauzula informacyjna podawana w przypadku pozyskiwania danych osobowych, o której mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych w artykule 13 (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), jest dostępna w załączniku.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
a) Ofertę o przystąpieniu do naboru należy złożyć w Urzędzie Gminy w Krzymowie pok. 2 w terminie do dnia 18.08.2025 r. do godziny 15:00 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Krzymowie, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów.
b) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. zamówień publicznych i inwestycji w Urzędzie Gminy w Krzymowie”.
c) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Krzymowie.
d) Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
e) Liczba osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowały się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Krzymowie https://krzymow.nowoczesnagmina.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Krzymów.
Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
8. Dodatkowe informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Wójt Gminy
Danuta Mazur
Krzymów, dnia 01.08.2025 r.